tel. (56) 622-89-17
fax. (56) 657-00-55

ul. Chełmińska 16
87-100 Toruń

poniedziałek - piątek
8:00-16:00

logo KIRP

Strona główna >> Aplikacja >> Egzaminy Na Aplikację >> Egzamin Na Aplikacje 2023 >> Rejestracja na egzamin wstępny

Rejestracja na egzamin wstępny

Kliknij w poniższy link aby zarejestrować się na egzamin wstępny.

https://ewnar.kirp.pl/rekrutacja/rekrutacja/info

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. wniosek o dopuszczenie do egzaminu wstępnego (wydruk z systemu rekrutacyjnego kandydatów) - https://torun.ewnar.kirp.pl/
  2. kwestionariusz osobowy (wydruk z systemu rekrutacyjnego kandydatów) - https://torun.ewnar.kirp.pl/
  3. życiorys 
  4. kopia dokumentu potwierdzającego ukończenie wyższych studiów prawniczych w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu magistra lub zagranicznych studiów prawniczych uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej, albo zaświadczenie o zdaniu egzaminu magisterskiego,
  5. zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 4, można złożyć zaświadczenie, z którego wynika, iż kandydat zdał wszystkie egzaminy i odbył praktyki przewidziane w planie wyższych studiów prawniczych oraz ma wyznaczony termin egzaminu magisterskiego. Warunkiem dopuszczenia do egzaminu wstępnego takiego kandydata jest złożenie przez niego w siedzibie komisji kwalifikacyjnej nie później niż 7 dni (23 września 2023 r.) przed terminem egzaminu wstępnego kopii dokumentu potwierdzającego ukończenie wyższych studiów prawniczych w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu magistra lub zagranicznych studiów prawniczych uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej, albo zaświadczenia o zdaniu egzaminu magisterskiego,
  6. oryginał dowodu uiszczenia opłaty za egzamin wstępny (opłata za egzamin wstępny wynosi 1 125 złotych. Opłatę należy wpłacić na rachunek Ministerstwa Sprawiedliwości (Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa) w Narodowym Banku Polskim numer konta 77 1010 1010 0400 1922 3100 0000, a tytuł przelewu powinien zawierać: imię i nazwisko kandydata - opłata za egzamin wstępny na aplikację radcowską w 2023 r)
  7. 3 zdjęcia zgodnie z wymaganiami obowiązującymi przy wydawaniu dowodów osobistych.
  8. w przypadku zmiany nazwiska po uzyskaniu dyplomu ukończenia studiów wyższych należy złożyć odpis skróconego aktu małżeństwa (oryginał) oraz oświadczenie o zmianie nazwiska (do pobrania w załączeniu)
  9. informacja o przetwarzaniu danych osobowych (do pobrania w załączeniu)

ETAPY REKRUTACJI: 

  1. Kliknij w link, aby zarejestrować się na egzamin wstępny - https://torun.ewnar.kirp.pl/
  2. Wypełnij formularz rejestracyjny i uzyskaj dane dostępu do systemu rekrutacyjnego.
  3. Ustaw hasło klikając w link aktywacyjny, który został wysłany na podany adres e-mail.
  4. Zaloguj się do systemu rekrutacyjnego i wprowadź swoje dane.
  5. Wydrukuj z systemu rekrutacyjnego dokumenty: wniosek o dopuszczenie do egzaminu, kwestionariusz osobowy.
  6. Wymagane dokumenty należy złożyć w Biurze OIRP w Toruniu, w godzinach 8.00 - 16.00 lub wysłać pocztą do OIRP w Toruniu na adres: ul. Chełmińska 16, 87-100 Toruń 

UWAGA: Termin składania dokumentów upływa 16 sierpnia 2023 r. W przypadku dokumentów przesłanych pocztą liczy się data stempla pocztowego.

Rejestracja on-line nie zwalnia od złożenia wszystkich wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie (osobiście w OIRP Toruń lub listownie).

Rejestracja elektroniczna ma charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowi zgłoszenia  o przystąpieniu do egzminu wstępnego w rozumieniu przepisów ustawy o radcach prawnych. Konieczne jest zatem złozenie zgłoszenia w formie pisemnej.