Kliknij w poniższy link aby zarejestrować się na egzamin wstępny.
https://ewnar.kirp.pl/rekrutacja/rekrutacja/info
WYMAGANE DOKUMENTY:
- wniosek o dopuszczenie do egzaminu wstępnego (wydruk z systemu rekrutacyjnego kandydatów) - https://torun.ewnar.kirp.pl/
- kwestionariusz osobowy (wydruk z systemu rekrutacyjnego kandydatów) - https://torun.ewnar.kirp.pl/
- życiorys
- kopia dokumentu potwierdzającego ukończenie wyższych studiów prawniczych w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu magistra lub zagranicznych studiów prawniczych uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej, albo zaświadczenie o zdaniu egzaminu magisterskiego,
- zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 4, można złożyć zaświadczenie, z którego wynika, iż kandydat zdał wszystkie egzaminy i odbył praktyki przewidziane w planie wyższych studiów prawniczych oraz ma wyznaczony termin egzaminu magisterskiego. Warunkiem dopuszczenia do egzaminu wstępnego takiego kandydata jest złożenie przez niego w siedzibie komisji kwalifikacyjnej nie później niż 7 dni (23 września 2023 r.) przed terminem egzaminu wstępnego kopii dokumentu potwierdzającego ukończenie wyższych studiów prawniczych w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu magistra lub zagranicznych studiów prawniczych uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej, albo zaświadczenia o zdaniu egzaminu magisterskiego,
- oryginał dowodu uiszczenia opłaty za egzamin wstępny (opłata za egzamin wstępny wynosi 1 125 złotych. Opłatę należy wpłacić na rachunek Ministerstwa Sprawiedliwości (Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa) w Narodowym Banku Polskim numer konta 77 1010 1010 0400 1922 3100 0000, a tytuł przelewu powinien zawierać: imię i nazwisko kandydata - opłata za egzamin wstępny na aplikację radcowską w 2023 r)
- 3 zdjęcia zgodnie z wymaganiami obowiązującymi przy wydawaniu dowodów osobistych.
- w przypadku zmiany nazwiska po uzyskaniu dyplomu ukończenia studiów wyższych należy złożyć odpis skróconego aktu małżeństwa (oryginał) oraz oświadczenie o zmianie nazwiska (do pobrania w załączeniu)
- informacja o przetwarzaniu danych osobowych (do pobrania w załączeniu)
ETAPY REKRUTACJI:
- Kliknij w link, aby zarejestrować się na egzamin wstępny - https://torun.ewnar.kirp.pl/
- Wypełnij formularz rejestracyjny i uzyskaj dane dostępu do systemu rekrutacyjnego.
- Ustaw hasło klikając w link aktywacyjny, który został wysłany na podany adres e-mail.
- Zaloguj się do systemu rekrutacyjnego i wprowadź swoje dane.
- Wydrukuj z systemu rekrutacyjnego dokumenty: wniosek o dopuszczenie do egzaminu, kwestionariusz osobowy.
- Wymagane dokumenty należy złożyć w Biurze OIRP w Toruniu, w godzinach 8.00 - 16.00 lub wysłać pocztą do OIRP w Toruniu na adres: ul. Chełmińska 16, 87-100 Toruń
UWAGA: Termin składania dokumentów upływa 16 sierpnia 2023 r. W przypadku dokumentów przesłanych pocztą liczy się data stempla pocztowego.
Rejestracja on-line nie zwalnia od złożenia wszystkich wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie (osobiście w OIRP Toruń lub listownie).
Rejestracja elektroniczna ma charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowi zgłoszenia o przystąpieniu do egzminu wstępnego w rozumieniu przepisów ustawy o radcach prawnych. Konieczne jest zatem złozenie zgłoszenia w formie pisemnej.