tel. (56) 622-89-17
fax. (56) 657-00-55

ul. Chełmińska 16
87-100 Toruń

poniedziałek - piątek
8:00-16:00

logo KIRP

Strona główna >> Blog >> Kształtowanie kompetencji radcy prawnego: nowoczesne wyzwania i narzędzia

Kształtowanie kompetencji radcy prawnego: nowoczesne wyzwania i narzędzia

Krajowa Izba Radców Prawnych zaprasza na kontynuację nowego cyklu szkoleń pt.: „Kształtowanie kompetencji radcy prawnego: nowoczesne wyzwania i narzędzia”.
Premierowe szkolenia będą odbywać się w każdy czwartek listopada o godz. 17:00 oraz 19:00. Szkolenia te zostały starannie opracowane, aby dostarczyć uczestnikom praktycznych umiejętności, wiedzy oraz nowoczesnych narzędzi niezbędnych do efektywnego świadczenia usług prawnych.

Harmonogram szkoleń:

7 listopada 2024
17:00 – Budowanie profesjonalnego wizerunku radcy prawnego, prowadząca: r. pr. Anna Poprawa
19:00 – Zarządzanie stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu, prowadząca: Agnieszka Olejnik

14 listopada 2024
17:00 – Zarządzanie projektem prawnym w praktyce, prowadzący: r. pr. Rafał Skibicki
19:00 – Zaawansowane techniki promptingu w sztucznej inteligencji, prowadzący: r. pr. dr Paweł Kowalski

21 listopada 2024
17:00 – Savoir vivre i etyka biznesowa, prowadząca: Aleksandra Pakuła
19:00 – Przywództwo w kancelarii prawnej – jak budować efektywne zespoły, prowadząca: Agnieszka Olejnik

28 listopada 2024
17:00 – Weryfikacja sankcyjna - wzmocnienie due diligence z wykorzystaniem "białego wywiadu", prowadzący: Robert Socha
19:00 – Zabezpieczenia IT w kancelarii, prowadzący: dr inż. Rafał Tomasz Prabucki

Szkolenia nie tylko rozwijają specjalistyczną wiedzę, ale również przygotowują radców prawnych do odpowiedzialnego i profesjonalnego funkcjonowania w dynamicznie zmieniającym się środowisku prawnym. Dzięki zdobytym umiejętnościom uczestnicy będą lepiej przystosowani do obsługi klientów oraz zarządzania wyzwaniami technologicznymi i organizacyjnymi w swojej pracy zawodowej.

Za udział w szkoleniu uczestnicy otrzymają 4 punkty zaliczane do obowiązku doskonalenia zawodowego.

Serdecznie zapraszamy do udziału!